عشق یا عادت

امروز دوسم داشته باش ..... شاید فردایی نباشه!

عشق یا عادت

امروز دوسم داشته باش ..... شاید فردایی نباشه!

شخصی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شخصی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چقدر سخته...

چقدر سخته سکوت

وقتی یه عالمه حرف تو دلت انبارشده...

چقدر سخته لبخند

وقتی که ابرای دلتنگی چشمات هوای باریدن دارند...

چقدر سخته آرامش

وقتی یه دنیا بیقراری قلبتو بی تاب کرده...

چقدر سخته امید

وقتی هر روز به در بسته ی نا امیدی می خوری...

چقدر سخته شادی

وقتی غم زودتر از اون مهمون ناخونده دلت شده...

چقدر سخته عاشقی

وقتی دیوار بلند جدایی بین قلب ها فاصله انداخته...

گریه میخواهم ولی...

 

 کسی هست که آغوشش را

شانه هایش را به من قرض بدهد

تا یک دل سیر گریه کنم

بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی؟! 

 

شخصی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلم آغوش می خواهد

دلم آغوش می خواهد...

 که نه زن باشد نه مرد.... 

خدایا زمین نمی آیی؟ 

 

 

 

حوا که بغض کند حتی خدا هم اگر اجازه برداشتن سیب را بدهد چیزی به جز آغوش آدم آرامش نمیکند 

 

 

خدایا دلم آغوشی می خواهد که سرد نباشد 

که برای من باشد  

که به همیشه بودنش شک نکنم 

که نه فقط مواقع نیازش،بلکه همیشه برویم باز باشد 

دلم یک آغوش بی منت می خواهد...

شخصی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.