عشق یا عادت

امروز دوسم داشته باش ..... شاید فردایی نباشه!

عشق یا عادت

امروز دوسم داشته باش ..... شاید فردایی نباشه!

دلتنگی

 

دیشب بغض دلم باز به هوای یاد تو تر شد.... 
 

 

بــــآور کن آســآن نیـــست

اسمـِ احســـآست رآ

عشقــــت رآ

بگـــذاری

"تجــربـــ ه" ..... !... 
 
 
 
خدایا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم 
آنگونه بمیران که کسی به وجد نیاید از نبودنم .... 
 

خنده دار است...بخند !!!


به چه می خندی عزیز !؟
به چه چیز !؟

به شکست دل من... !
یا به پیروزی خویش !؟

به چه می خندی عزیز !؟
به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد !؟

یا به افسونگریِ چشمانت...
که مرا سوخت و خاکستر کرد...!؟

"به چه می خندی تو...؟"
به دل ساده ی من می خندی !؟

که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست !؟
به جفایت که مرا زیر غرورت له کرد !؟

به چه می خندی عزیز !؟
به هم آغوشی من با غم ها

یا به ...!

خنده دار است...بخند !!!

 

دیگه وقتشه...

 

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری 

                                                     بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

خدا جون میگن تو خوبی مثه مادرا میمونی

                                                     خداجون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟

من میخوام که زود بمیرم اخه سخته زنده موندن

                                                       خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته

زنده بودن یا مردن من واسه اون فرقی نداره

                                                        خدا جون میخوام بمیرم تابشم همیشه راحت

ولی عمر اون زیاد شه حتی واسه یه ساعت  

 

شخصی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.