عشق یا عادت

امروز دوسم داشته باش ..... شاید فردایی نباشه!

عشق یا عادت

امروز دوسم داشته باش ..... شاید فردایی نباشه!

بیا تمامش کنیم...

بیا تمامش کنیم....

همه چیز را....

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن....

نگران نباش....

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد...

اما فراموشم کن.....

بخند... تو که مقصر نبودی...

من این بازی را شروع کردم... خودم هم تمامش میکنم...

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است....

بیا به هم نرسیم...!!!!!

http://axgig.com/images/56062673596884406173.jpg

چرا مرا خاکــــــ نمی کنند،تنم سرد استـــــــــ

باورت بشود یا نه

بآورتـــ بِشَود یآ نـﮧ


روزﮮ مـﮯ رسُد کـﮧ دِلَتــ برآﮮ هیچ کَس؛


بـﮧ اَندآزه ﮮ مَـטּ تَنگــ نَـפֿوآهَد شُد


برآی نِگآه کَردَنمـــ


כֿـَندیدنمـــ


اَذیتـــ کردَنمــــ


برآی تَمآم لَحظآتـﮯ کـﮧ دَر کـ ـنارَم دآشتی

روزﮮ خوآهد رسید کـﮧ در حَسرَت تِکرآر دوبآره مَـטּ خوآهـﮯ بود

 

می دآنم روزﮮ کـﮧ نبآشَم "هیچکَس تکرآر مـטּ نخوآهد شُد 

من فقط ساکتم..

قلبی دارم خسته از تپیدن مــــی گــــویــنــد ســـــاده ام ..!

 مـــی گـــویـــنـــد تــــو مــــرا با یــک نــگــاه ..

یـــک لبـــــخـنـــد .. بــه بــازی میـــــگیــــری ..!

مــــــی گـــــوینــــد تـــرفنــدهـــایت ، شـــیطنـــت هــــایت ..

و دروغ هایــت را نمــی فهمــم .. مــــی گویند ســاده ام ..!

 اما مــــــــن فـــــقــــــط ساکــــــــتم همیـــــــــن!

 درد فرآوان دارم و آنــــها ایــــن را نمـــــــیفــــهمنــــد ..!!